26e januari 2012.

Torsdag. Ledig torsdag dessutom. Plus ledig fredag, lördag & söndag. Riktigt nice, om jag får säga det själv! Idag har jag degat framför datorn, städat upp bland mina resväskor och renbäddat. Sorterat tvätt som gladeligen kommer få möta tvättmaskinen ikväll. Snart ska jag, rebecca och melvin röra oss mot kista. Shopping står på schemat! Jag hade tänkt att jag skulle klara mig med mina converse fram tills dess att jag far i och med att det inte vars speciellt kallt, men nu är det massa snö och minusgrader, så lika bra att inse fakta och köpa mig ett par. Är ingen direkt hit att vara som bambi på hal is, och få sönderfrusna fötter som smärtar var dag.. Sen efter det ska jag hem till Marlene. Burret ska kapas! Riktigt skönt ska det bli, mitt hår är oerhört slitet. Sen ska det färgas imorgon kl 10. Jag är jättenervös. Har fått för mig att jag inte alls passar i mörkt hår, utan ska vara blond. Men vi får se imorgon helt enkelt. Det är ju faktiskt bara hår, så det går att ändra tillbaka om jag inte gillar det.! En plattång har jag beställt också, var dags för en ny och en som man kan göra lockar med. Hoppas den hinner komma imorgon!

Om 24 timmar och 32 minuter landar Hanne på arlanda. Jag skulle kunna skutta runt hela rummet av glädje! Mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback