2a januari 2012

Idag har jag jobbat stängning, så jag kom hem för knappt en timme sen. Och imorgon jobbar jag morgon, så klockan ringer 05:00. Lite jobbigt när man har stängning och sedan morgon, man hinner knappt hem innan man måste stupa i säng. Nu kikar jag på ett avsnitt på Ghost Whisperer och väntar på att potatisen ska bli kall så jag kan steka på den, lite korv och ägg till matlåda. Sen ska jag sova! Ny dag imorgon, och jag längtar till fredag. Hem till mamma och kramas hela helgen, plus att vampire diaries äntligen kör igång igen efter uppehållet!


Kommentarer
Elin säger:

Vaknade 5 i morse av att wordfeud pep och jag visste direkt vem det var utan att titta, din morgonpigga människa ;)

2012-01-03 | 13:35:48
Bloggadress: http://m8nsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback