Marmaris - 7e juli 2012

Tiden går fort, och imorgon är det äntligen dags för flygplats igen. Stockholm, Oslo och Trondheim arrival. Jag är taggad! Och vad ännu bättre är, att imorgon eftermiddag 16.30 är Becelli i Marmaris. Hon ska hänga här med mig i 5 hela dagar!! Kan knappt bli bättre. :)

Vad har jag pysslat med sen sist då? Förutom att jag avslutade förra veckan och började den här veckan med att vara sjuk, har jag varit i Grekland! På Rhodos närmare bestämt. Helt underbar stad! Och som vanligt blev jag Grekland sjuk när jag var där. Lika som förra året, så tar Greklandsjukan över. Blåa dörrar, maten, vattnet, båtarna. Ja, allt. Semesterkänslan infann sig på riktigt och jag njöt av varje sekund. Att dom sedan hade kanelbullar, Starbucks, H&M och Sephora gjort knappast saken sämre. Där kunde jag ha stannat länge, länge. Men verkligheten kallade och båten gick tillbaka hem igen.. Men någon dag så. Kärlek till Grekland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback