Alanya - 3e juni 2012

Världens bästa Angelicas födelsedag är det idag. Vi firade den dock redan i torsdags eftersom min semester tog slut på fredagskvällen.. Och vilken semester det har varit! Helt fantastiskt. Det går så fort att vänja sig vid att ha folk man älskar brevid sig. Och sen är dom bara borta igen.. Malin sa jag hej då till i fredags, och Angelica igår. Veckan har gått för fort, och nu sitter jag här, ensam i lägenheten, med ett sorgset humör och tittar igenom bilderna från semestern. Det låg även en fin liten lapp på min säng nu när jag kom hem, så den har jag läst igenom ett par gånger redan. Så oerhört lyckligt lottad jag är över att ha så fina, otroliga, fantastiska människor i mitt liv. 

Annars så har två transfer stått på schemat, Göteborg igår och Luleå idag. Hur trevliga gäster som helst, dom två timmarna från flygplatsen kändes som 10 minuter. Helgen är över, och imorgon är jag ledig. Borde gå på stranden, borde gå till frisören, borde städa, borde tvätta och borde verkligen börja packa inför flytten. Men just nu har tröttheten slagit till och ja, vi får se vad det blir imorgon.. Jag är ledig på onsdag igen, så kanske kan göra det då istället.. Dagarna rinner iväg, och imorgon påbörjas min sista vecka här i Alanya. På söndag kl 07:00 rullar bussen mot Marmaris ut från Otogor, jag är så taggad. Vilket äventyr det kommer bli.!

Kommentarer
Emelie säger:

Vi ses på söndag! Du är så välkommen till Marmaris!

2012-06-06 | 20:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback