Marmaris - 19e juni 2012

Jag lever. Och jag har det alldeles alldeles underbart. Jag ankom till Marmaris strax efter 16-tiden förra söndagen, med min rosa kudde i högsta hugg redo för nya aventyr. Vakten pa Antalyas otogar kollade lite snett pa kudden och klackte ur sig Pamuk..? Ja, jo. Vad skulle det annars vara? Han skrattade lite grann och skickade ivag mig. En lang och dryg bussresa, kande att jag nastan vaxte fast dar i satet. Men vart det. Kom fram till mitt nya boende, som jag delar med varldens basta Agnetha. Eget sovrum med 3 sangar, som jag har skjutit ihop till en megasang och nu kan jag rulla runt dar bast jag vill. Eget badrum, och delat vardagsrum/kök. En stor pool med vattenrushekana. Inte alls illa pinkat. :)

Jag har varit pa nagra helt otroliga batutflykter, sett gamla kungagravar som ar ingravda i berget, badat lerbad & svavelbad, varit pa jattesköldpaddejakt, atit blakrabba, vandrat langs kleopatraön osv osv. Listan kan göras lang. Har aven hunnit med att ha 2 transfer, Umea och Trondheim / Aalesund. Gick jattebra, och supertrevlig gaster. Trodde jag skulle vara nervös dar inför min första, men inte en gnutta. Ny destination gör visst ingenting, arrivel sitter som det ska efter alla man haft innan. :)

Nu ska jag kila ivag och ata lite mat, dricka lite vatten och möjligen svara lite at varmen. Sen vantar hotellbesök i eftermiddag. Puss kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback