Marmaris - 29e juni 2012

Internet har inte velat infinna sig på min dator, bara på iPhonen och den är inte lika kul att blogg ifrån, så därav inget inlägg på länge. Men, min bästa Hanne var här. Och hemlängtan var ett faktum när hon for härifrån. Var helt underbart att träffa henne igen, jag njöt av varje sekund. Skratt skratt och mer skratt. Testat Marmaris barstreet, och vilken besvikelse. Alla år har jag hört så bra om den, men seriöst? Was that it? Nej, tacka vet jag Alanya. Inget slår den staden, home sweet home.

Idag är jag ledig. Har setat inne hela dagen, tvättat och lyssnat på musik. Pratat med Hanne i telefonen och betalat min enda räkning. Borde gå till Migros och handla, magen kurrar. Men det får nog bli ett senare projekt..

Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

Har faktiskt hört att Marmaris e skit i år...

2012-06-30 | 00:21:37
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback