16e mars 2012

Igår var vi och busade med dom nya guiderna! Först var dom i skolan fram tills 8 på kvällen, sen vidare till turkish night. Väl hemma vid halv 11 så slocknade dom nog rätt så fort, dom såg aströtta ut hela högen. Så, klockan 1 sprang vi och bankade på deras dörrar och gav dom 5 minuter på sig att infinna sig nere i receptionen. In med dom i en buss, och ger dom ett varsitt hotell att hitta till. 16 hotell skulle hittas, och det var inte det lättaste. Klockan 5 var vi hemma igen, tog en väldans lång tid, och dom skulle vara på guideskolan igen kl 9. Haha. Dom kan inte vara pigga idag! ;) Själv har jag sleep, så jag börjar inte förrän kl 15. Inatt har jag min första departure för iår, göteborg ska fara hemåt! Imorgon har jag även göteborg arrival, spännande! Nu börjas det igen, flygplats varje helg! :)
Nu ska jag in i duschen och börja göra mig klar, ska dra på lunch med Jennifer och gå igenom hotelljakten inatt. Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback