24e mars 2012

Lördag. Fick gå hem tidigare från jobbet idag. Riktigt skönt. Kröp ner under täcket och skulle titta på vampire diaries, men somnade säkerligen på 2 minuter. Nu 3 timmar senare så jag har dragit mig upp.. Beställt sushi, och jag är så hungrig att jag dör nog snart.

Annars då.. Igår så var jag och kikade på en lägenhet. Och bestämde mig för att ta den. 2 sovrum, ett till mig och ett till hanne, ett vardagsrum, kök och två balkonger. Jag har fridag på onsdag, så då börjar flytten. Frågan är bara hur jag ska kunna bo ensam tills Hanne kommer? Haha. Jag har aldrig bott ensam, och dom gånger Jennifer inte var hemma förra året så hade jag jättesvårt att somna. Tur att Hanne kommer om cirkus en månad! Jag har sagt åt mina hjärtan här nere att dom kommer få sova hos mig en hel del. ;) En stor spis var det dessutom, med ugn! Så jag ska laga massvis med mat. På tisdag ska vi hyra bil och fara till Metro för storhandling. Jag såg i annonsbladet att dom hade billiga täcken och kuddar. Kan behövas. :)


Nej, nu kommer Sushico. Maaaaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback