Alanya - 15e maj 2012

Mitten på maj, och jag svettas redan när jag knatar mellan hotellbesöken. Inte ok. Det ska inte vara så såhär tidigt, nu får det bli kyligare igen.

Dagen har spenderats på olika hotell, och sen upp till Anadolu Hastanesi för First Aid utbildning. Fortsättning är imorgon. Tycker sånt där är läskigt, jag tvivlar på att jag skulle kunna göra något utav det jag lär mig när det väl händer en olycka. Jag kommer förmodligen bli chockad och handlingsförlamad..

Om 3 veckor hoppas jag på att Angelica sitter här i soffan brevid mig. Har ju inte fått ett exakt datum när jag ska fara iväg till Marmaris, så lite tveksamt än om hon kan boka. Men ska kolla upp det efter helgen, så peppar peppar. Jag skulle kunna spricka av längtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback