Alanya - 21a maj 2012

Köy var nice. Vi drack te och åt alldeles för mycket vitlökssås. Helt klart det bästa med köyturen, vitlöken blandat med tomat, olja och salt. Miijauuu. Man luktar ju så härligt gott efteråt. :) Var hemma vid halv 3 snåret, solen sken och det var varmt och skönt. Lagom tills dess att jag skulle ta mig en tur till stranden (för första gången i år..) så kom regnet. Hej hopp. Så kröp ner under täcket med en bok och lyckades powernapa lite grann.

Jag och Hanne har svullat tonfisksallad till middag, bästa som finns. Älska tonfisk! Och vad mer, kan hända att jag får kramas med Malin och Angelica i helgen. Skulle kunna gråta en skvätt av lycka! 

Kommentarer
Elin säger:

Vad kul för dig, som du har längtat dit =) Hoppas det blir lika bra där (eller bättre)!! Jo då det knallar och går, man hinner ju inte med att tänka:P Kram

2012-05-23 | 10:56:58
Bloggadress: http://m8nsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback