Alanya - 23e maj 2012

Ledig dag idag, så jag och Becelli har varit på stranden. Första gången i år. Riktigt skönt var det, vi spelade yatzy och snackade skit. Hur nice som helst! Fick även besked av min chef idag att 10e juni så far jag till Marmaris i 2 månader. Kommer bli grymt, jag är jättetaggad.

Igår var vi och åt på Sushico, hur ska jag klara mig utan det när jag far? Gud. Måste äta extra mycket nu dom här två veckorna som är kvar. ;) Sen gick vi hem, svidade om till partykläder och drog ner till hamnen. Istanbul, James Dean, The Doors och till sist Hollywood där jag träffade på Sophia & Mimmi. Äntligen är dom här.!

PÅ SÖNDAG KOMMER ANGELICA!! Det har snart gått 11 månader sen vi stog gråtandes utanför office och sa hej då. Helt sjukt, vart tog tiden vägen? Men snart är hon här igen, och jag har semester. Kan inte bli bättre, jag kan inte sluta le. Kommer bli helt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback