Alanya - 26e maj 2012

LYCKORUS. Helt sjukt vilket lyckorus.

1;
Att få höra av i stort sett hela bussen på 46 personer att; du är helt fantastisk, vilken härlig röst att lyssna på i mikrofonen och att det "är ordentlig koll på den där jäntsnärtan" värmer jävla gott om hjärtat. Jag skryter, ja. Det gör jag. Jag har sagt det förr, och jag säger det igen. Men det får ni ta, så det så! Man behöver få påminnelse och bekräftelse på att man faktiskt är rätt så bra ibland. Jag önskar att alla kunde ha ett så underbart jobb som jag har!

2;
MALIN LANDAR PÅ ANTALYAS FLYGPLATS 02;30 IMORGON NATT.

3;
ANGELICA LANDAR PÅ ANTALYAS FLYGPLATS 21;55 SÖNDAG KVÄLL.

4;
Jag har 5 dagars semester från måndag. Kan nästa vecka bli annat än helt underbar..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback