Stockholm - 22a november

Jag befinner mig just nu på en lila soffa i bagarmossen. Ett grått och trist Stockholm visar sig utanför fönstret. Nog för att det är skönt att vara hemma, men kylan klarar jag mig utan.. Igår var första jobbdagen på Jula, och det gick bra. Dock på vägen hem så vart jag bara sämre och sämre, och febern var ett faktum. Däckade av vid 6 på kvällen och drog mig upp vid 12 tiden idag när det kom några nissar och skulle täta Gamlemor's fönster..
 
Decemberschemat är fullsmäckat, jobb 5 - 6 dagar i veckan och varje helg fram tills 6e januari. Jag ska inte klaga, cash is king! :) Ledig julhelgen, vilket är skönt. Jobbar dock nyårsafton, vilket gör att mina Alanya-planer går i stöpet. Men en lugn hemmakväll i min onepiece är inte helt fel det heller..
 
Nu ska jag försöka få i mig lite mat, chili cone carne står på spisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback