Stockholm - 30e november

Sista november idag. Fredag. Jag har ledigt i helgen. Jag? Som inte haft en ledig helg sen februari. Känns skumt.. Och min enda lediga helg på 6 veckor. Dom 5 kommande är det jobb som gäller. Varför ändra ett vinnande koncept? Jag får ju dock liiiite mer betalt för att jobb helg här hemma i Sverige, dock är det roligare helgjobb i Turreland. Men man kan inte få allt här i livet.

Jag väntar på spänning på svar på min önskning om vilken destination jag ska till nästa säsong. Skickade in den i måndags, många fick svar igår. Jag är otålig och avskyr att vänta. Jag håller en tumme och två att jag får svar under dagen, och att det blir det svaret jag väntar på.

Nu är det dags för att hoppa på tunnelbanan och fara till jobbet, ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback