Arlanda - För jag ska upp till himlen en gång till..

Sitter vid gate 19. Med en cider i handen och Eminem i lurarna. Incheck gick fort, inga som helst problem där. Gick igenom taxfreen, köpte choklad till ofis och alkohol till mig. Jag är omringad av turkar, och jag ler lite varje gång jag hör dom prata. En timme kvar tills första flyget lyfter. Sen några timmars väntan i den mest underbara stad jag vet, Istanbul. Det gör ont i hjärtat att jag inte kan stanna där. Mysa i Taksim. Gå på Fenerbahcekampen som är imorgon kväll. Åka båt mellan asiatiska sidan och europeiska. Men snart. Jag ska göra allt det där i år. Nu ska jag ringa dom sista samtalen, och sen kliva på planet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback