Stockholm - Fun facts

1;
Jag kan inte äta en apelsin, mandarin, clementin eller liknande direkt efter jag har skalat dom. Jag måste tvätta händerna 1 - 2 gånger innan. Saften man får på fingrarna från skalet luktar alldeles för starkt och tar över smaken från frukten.

2;
Sen jag såg Ensam Hemma 2 har min dröm alltid varit att åka till New York i juletider och stå där vid den stora julgranen.

3;
Jag har aldrig varit kär.

4;
Jag kan inte gå barfota på träunderlag för jag blir äcklad av känslan. Jag kan heller inte gå utan strumpor i skor. Är jag på stranden måste jag tvätta fötterna riktigt noga efteråt, och ta på mig strumpor för att sedan ta på mig skor.

5;
När jag gick i högstadiet fick jag en blyertspenna rakt in i handflatan. Än idag har jag en grå prick från blyertsen.

6;
Jag har 6 syskon. 2 systrar, och 4 bröder.

7;
Första gången jag var utomlands var jag 1 år.

8;
Jag gråter jättelätt. Till texter, till filmer, till musik. Speciellt när jag är bakfull.

9;
Jag önskar jag kunde dansa, men jag är för lat för att lära mig.

10;
Jag sög på tummen när jag var liten, ända tills jag fick en hård petflaska på den och fick ha ett stort bandage medan jag väntade på att nageln skulle falla av. Mina tänder går än idag inte ihop helt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback