Stockholm - Me and the girls

Igår kom tjejerna hit. Så sjukt underbart att träffa dom igen. En väldans massa skratt, skvaller och koppar te. Som jag längtar tills säsongen börjar, och jag är nära dom igen. Besöket på Ambassaden gick väl inte som förväntat, som vanligt. Tänk om det någon gång kunde gå smärtfritt? Tydligen så är det inte fallet när det gäller turkar. Men hur som, efter några +90-samtal så tror jag att allt är som det ska. Tackar gud lite smått för att jag bor i Stockholm, och har nära dit. Jobbigare är det för tjejerna som bor i Helsingborg och Hallaryd. Så nu väntar dom på att jag ska ta mig dit och se om allt är ok, och sen kommer dom upp igen på måndag. Och då kommer även Jennifer. :)

Nu ska jag fara in till Medis, träffa bästa Sophia och snacka massa skit. Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback