Marmaris - Gyllene tider

Som jag önskar att jag var i Sverige nu, så jag kunde stå där en varm sommarnatt och titta på Per Gessle och co när dom spelar alla låtar där man kan texten utantill. En kall cider, underbart sällskap och bara njuta av den svenska sommaren. Nåja, vad är väl en bal på slottet..?

Idag är det återigen lugnt på kontoret. Jag har gjort klart både schemat och hotellbesökstiderna inför nästa vecka fats dom inte ska vara klara förrän på Torsdag. Jag har setat på Facebook, facetime'at med barnen, upptäckt att jag inte alls var så duktigt i fredags som jag hade trott, och ringt Hanne med en gnutta ångest i magen. Men det är väl så man rullar tydligen. Varför ändra ett vinnande koncept?

Nu väntar jag på att Jennifer ska anlända till Marmaris. Hon bör dyka upp om en timme eller två. Sen ska jag hem, duscha och rulla till Netsel Marina och bowlinghallen. Full fräs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback