Marmaris - I could be the one

Avicii spelas hårt i lurarna, jag har ett grymt sug att ge mig ut på Barstreet. Kan vara för att det är fredag, men säkerligen mest för att jag vet att jag inte kan gå ut. Om en kvart kommer Deturbussen och hämtar mig och Sebastian för att styra kosen mot Milas och flygplatsen. Arlanda landar kl 01, hoppas på ett gäng glada 08or i min buss. Göteborgarna var bra, som alltid. Huvudstaden får ta och leverera! 
 
Dags att stryka skjortan och på med transferskorna - heippa!
 
- Do you think about me when you're all alone? The things we used to do, we used to be. I could be the one to make you feel that way, I could be the one to set you free. Do you think about me when the crowd is gone? It used to be so easy, you and me. I could be the one to make you feel that way, I could be the one to set you free..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback