Marmaris - Pretty little liars

I brist på annat har jag börjat titta på Pretty Little Liars. Är väl kanske inte det bästa jag sett, men helt ok tidsfördriv! Annars så är jag grymt sugen på B52 ikväll, men jag har den underbara nödtelefonen så det blir en lugn hemmakväll istället. Sparkontot tackar iaf för det! Var precis och fyllde på det lite grann, vintern kommer bli lång i Alanya om jag är utan pengar. Jag är sämst på att spara, så vi får se hur det går! 
 
Dags att plocka undan lite skit här hemma, göra en tonfisksallad och sedan fortsätta mitt Pretty Little Liars maraton. Spännande lördag, high five!
 
 
 
 

Kommentarer
Tess säger:

Pretty little liars är bäst ;) du kommer bli hooked ;)

2013-07-21 | 07:10:35
Bloggadress: http://tessfeliice.nattstad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback