Marmaris - Sunday, funday?

Eller kanske inte riktigt så. Jag sitter hemma under min AC, tänkte att jag skulle tvätta lite grann men tjii fick jag. Anextour hann före mig. Dessa ryssar.. Det var lugnt på kontoret, alldeles för lugnt. Så jag gjorde klart det jag behövde göra, och så tog jag cykeln och for hem. Tänkte jag skulle ta mig lite att äta, och sedan sova en sväng. Inatt ska våra kära grannar norrmännen fara hem, så en powernap innan är alltid bra! Kanske ett eller fyra avsnitt av Pretty Little Liars också..?
 
- It's not hard to decide what you want your life to be about. What's hard is figuring out what you're willing to give up in order to do the things you really care about..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback