Marmaris - Tattooo

Mitt förra inlägg vart nå knas, häännaabannääna fyllde år i måndags. Bloggappen vill inte som jag vill alla gånger..

Anyway, en grym kväll på barstreet i förrgår, träffade på Mr Marmaris på B52, inte sett han sen han var i Alanya 2010. Mycket trevligt! Nästan hela Deturgänget var ut, och jävlar vad det var dansande och vodkabull. Mådde verkligen som jag förtjänade igår.. Jag och Jenna tog oss iaf till stranden, badade, drack moijitos och funderade på livet. Kom fram till att livet är rätt så gött, när man tänker efter. Ibland måste man påminnas om saker man tar för givet, att det är faktiskt riktigt nice att man har dom.

Det vart middag på O'yes och jag gick inom våran tatuerare på vägen hem. Nu sitter två små ankare, ett på varsin fot, på min kropp. Nästa tatuering är redan planerad, det börjar nästan bli som en drog..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback