Alanya - Slut som artist

Sista kvällen spenderades på våran årliga Detur Manavgat Partyboat. Hela Alanya, Side, Antalya och Callcenter. Älskade Deturfamiljen. For sedan till hamnen, mötte upp Sophia och drack drinkar. Slutet på kvällen vart det drama med G, han fick höra det ena och det andra av Becelli och tillslut orkade jag inte med att lyssna på allt så jag drog. Mötte upp Vero och Fredrik, drog till stranden och körde ölspel. Kände att mer alkohol var på sin plats. G kom dit, och när klockan började närma sig 7 så for vi hem till honom. En miljon känslor, en miljon tankar. En miljon saker att prata om, men inga ord infann sig. Jag bara låg i hans famn, med huvudet på hans bröst och lyssnade på hans hjärta slå samtidigt som hann pillade mig i håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback