Marmaris - I hear you calling and its needles and pins

I wanna hurt you just to hear you screaming my name. Don't wanna touch you, but you're under my skin..

Alice Cooper går på högvarv här hemma. På repeat dessutom. Har kommit in i en period, där den musiken passar väldigt bra.

Nyss hemkommen från middag på O'yes. Jag borde hoppa in i duschen, ska nämnligen i väg på departure om lite mer än 1½ timme. Inte alls sugen på det idag, men men. En väldigt produktiv har det varit idag, min telefon har ringt nonstop. Äntligen börjar det hända något.

Imorgon är det 1a juli. Och inte vilken dag som helst. Mitt hjärta Hanne fyller år. Jag önskar så att jag kunde åka med flyget till Norge imorgon bitti och krama om henne, länge och hårt. Men allt har sin tid, snart är det augusti och det är bye bye Marmaris..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback