Marmaris - My lovely ladies

Jag har fått väldigt mycket kommentarer om det här med G, och ni ska veta mina underbara tjejer, att jag uppskattar allt ni gör för mig. Allt ni säger, allt ni tänker. Ni är underbara. Jag önskar så att jag kunde dela på mig i hur många delar som helst, så jag kunde vara där. I Sverige, Norge, Danmark, Finland, Alanya. Vart ni nu än är. <3

Idag har varit en produktiv dag. Efter ett "litet" utbrott på jobbet igår, så vart det litet annat ljud i skällan. Äntligen! 2 månaders waste of time, verkar vara över. Insallah. Jag har dessutom varit i Pamukkale, skickat in min winterwishingform och bokat flygbiljetter. Mellan den 18e och 30e december befinner jag mig på svensk mark. Blir en eller två turer hem mellan det också, men nu är iaf julsemestern inbokad. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback