Marmaris - Laundryday

Jag har inte tvättat sen jag kom hit, så det var verkligen på tiden att jag slängde in en maskin idag. Jag och Emelie fick gå runt i 4 olika butiker innan vi hittade en tvättställning. Kul jul. Fick sedan gå runt halva Marmaris innan vi hittade en taxi. Det här med taxiknappar borde dom verkligen fixa hit, hur klarar sig Marmarisfolk utan dom? Gud.

Idag har jag fått börja med min upplärning. Vilket känns bra, riktigt bra. Äntligen börjar saker hända. Det här kan nog bli bra till slut. Jag hoppas det. Att få utvecklas inom det man vill göra, att få den här chansen som jag fått det här året, är jag så oerhört glad för. Men att vara på helt fel ställe, på fel plats som jag inte alls trivs i någonstans, det tär.. Tur jag har underbara vänner som försöker pigga upp mig, tur att jag åker till Alanya på måndag natt, tur att Rebecca kommer hit om inte allt för lång tid, tur att Michael Jackson och Pink funkar så oerhört bra när man är deppig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback