Marmaris - Lördag

Utbildningen jag var på i Alanya var väldigt givande, på många sätt. Efter det var det full rulle hem, byta om, dricka lite alkohol med fina vänner och sedan dra ut. Pubcrawl stod på schemat, och jag var så nöjd hela kvällen att vara hemma. Moodet försvann lite när kommentarer som "You should come back, G is not good without you. Come back for him.." dök upp, men jag skakade av mig det hela och körde vidare. Jag svullade Sushi och thaimat, låg på stranden och bara umgicks med alla mina fina. Avslutade onsdagen med att dricka vin och äta jordgubbar hemma på Sofia & Mimmis balkong. Perfekt! Alla har olika problem, men ändå är dom så lika. Och man blir väldigt deep efter några glas vin, så ni kan ju tänka er hur konversationerna flödade. ;)

Igår var jag i Bodrum, hur fint som helst! Ska verkligen utforska staden lite mer nästa vecka när jag åker dit igen. En tur till Kusadasi står också på schemat inom snart framtid. Och kanske det bästa av allt, om 10 dagar kommer äntligen Rebecca hit! <3

Kommentarer
Rebecca säger:

SNART ÄR JAG DÄR! bara 4 dagar kvar nu <3

2013-05-17 | 13:01:11
Bloggadress: http://nattstad.se/rebos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback