Marmaris - Until your heartbeat hurts no more, until you feel no pain at all..

Jag saknar G så jag skulle kunna gå i flera delar. Miljoner delar, känns det som. Han fortsätter att göra sig påmind hela tiden, men det är väl som vanligt? Gå vidare, skulle det vara lätt? Off.

Idag har jag office. Så jag sitter här och borde göra klart välkomstmaterialet för Norge och Danmark som kommer till helgen, men på något sätt är Facebook mer intressant..? Konstigt.

En hel del ändringar har det blivit i schemat, och för en gångs skull går det till min fördel! Ett par dagar i Alanya planeras inom snart framtid också, jag hoppas bara jag kan få ledigt. Älskade Fia fyller 25, så vore nice att vara där då.. But lets see! Nej, åter till Pink och välkomstmaterialet. Heipppa hei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback