Okt. 06, 2013 - Side

Varför har inte jag någon liten turretant som kommer hit och städar? Jag har precis avslutat ett städpass på mitt rum, med bara en fot så tar det liiite längre än vanligt. Men nu ser det iaf helt ok ut. Jag har packat ned mina sommarkläder och badkläder. Det är Oktober - och sommaren är officelt slut. :]
 
Imorgon är det måndag. Ny vecka, och jag hoppas på bra besked. Här nere är man inte riktigt anpassad till att livet står still på helgerna, för jag jobbar som mest då. Så när andra är ledig och jag väntar på besked så blir jag rastlös. Men som sagt, imorgon är det äntligen måndag! Wohoo. 
 
Nu ska jag fortsätta med min Criminal Minds maraton. Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback