April. 20, 2014 - Alanya

Tiden går, och den går fort. Jag har inte skrivit på länge, vilket mest beror på att jag inte riktigt kan sätta ord på allt som pågår i mitt huvud. Alla dessa känslor som väller över. 

Idag är det iaf söndag. Påskdagen. Och min fina, underbara lilla brorsdotter Elsas födelsedag. Idag är det 3 år sedan jag satt där i bussen från Pamukkale när min storebror ringde och berättade att hon kommit till världen. Idag är en dag då jag önskar att jag var i Sverige, extra mycket. Så jag fick krama och pussa på henne. Henne. Alva. Elliot. Mamma. Ja, alla mina fina. 

Men, här ligger jag i min säng. Jag är ledig och har faktiskt inte tagit mig längre. Solen skiner utanför mitt sovrumsfönster och Bob Marley spelas på högsta volym. Gårdagen var underbar. Middag på BarCelona, drinkar på Queens, shots på The Doors och mer drinkar på Istanbul. Jag skrattade så mycket att jag fick ont i magen många gånger. 

Ikväll är det kamp. Fenerbahçe - Besiktaş. Fick en inbjudan från oväntat håll om att se den. Han Bjk, jag Fb. Kan bli spännande!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback