Feb. 09, 2014

9e Februari idag. Kalendern visar att alla som heter Fanny har namnsdag. Så, grattis till mig och alla andra. Det är även söndag, och det har varit en helg utan dess like. Fredagen började med att mina fina sambo intog Alanya. Shirley kom hit på middag och drinkar innan det var dags för utgång. Robin Hood. Istanbul. Kvällen var riktigt bra, den levererade till max. Och eftersom jag har ingen viljestyrka what so ever (citat från Johanna) så avslutades den på ett intressant sätt. Jag vet att jag gör det svårare för mig själv, men när det kommer till honom så försvinner förnuftet ut genom fönstret ibland. 
 
Eftersom det är lördag efter fredag så var det bara att dra på sig sminket och kläder för en ny utgång. Shirley kom återigen över på lite drinkar och sedan intog vi Robin Hood där Elise, Leila och Johanna höll hus. Fick se några fina ansikten under tiden vi var där - alltid kul! Sedan rullade vi till Istanbul där det var Russin Night. Och man kan väl lugnt säga att alkoholen flödade som om vi var i Ryssland - oh lord! Men det sägs att man bara lever en gång, så var gör det om hundra år..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback