Jan. 14, 2014 - Alanya

Morgonstund har guld i mun? Klockan är strax före 9 och här ligger jag, på soffan, framför Gossip Girl. 

Helgen susade förbi. "Ikke bursdags"-firande på fredag, Sophia's sista utgång på lördag och sen var det söndag. Och inte vilken söndag som helst, utan söndagen jag äntligen skulle gå se Fener. Och inte vart som helst heller, utan dom kom hem till mig, hem hit till Alanya. Besvikelsen var dock ett faktum när Volkan inte kom in på planen, men dom andra pojkarna var där. Och som Tess sa, så satt vi några meter från pojkar som duschar med bland annat Ronaldo, så man ska väl inte klaga! ;) 

Som vanligt går tiden alldeles för fort när man har roligt och Sophia har åkt tillbaka till Sverige. Jag har turen att få mysa med Tess en hel vecka till innan hon far. Rebecca skulle ha kommit efter det, men hon hade ett change of heart och far till Marmaris istället. 

Imorgon är det onsdag, och kanske inte vilken onsdag som helst. Spännande saker är på gång! :)

Dags för frukost, hej då folket! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback