Jan. 25, 2014

Januari börjar dra mot sitt slut. Väntar fortfarande på lite besked, så jag hoppas att sista veckan på årets första månad levererar som planerat. Jag och min fina vän har pratat om säsong 2014 i ett år snart. Och sedan det vart mer verkligt i mitten på December så har våra huvuden gått på högvarv. Frågor och funderingar, olika scenarion om hur det ligger till, planeringar, ännu mer frågor, frågor och frågor. Men väldigt få svar. Vad vi vet är iaf att vid den här tiden nästa vecka, så vet vi mer än vad vi gör idag. Kanske inte att alla frågor har fått svar, men iaf dom större. Dom viktigaste. 

Något annat som stör mig, något sådär vansinnigt mycket, är folk som inte kan meningsuppbyggnader. Jag är med i en grupp på Facebook som har väldigt många av dessa människor. Vuxna människor som skriver en hel berättelse utan kommatecken, punkter, frågetecken och utropstecken. Inga meningar, utan bara en miljon ord i rad efter varandra. Är man barn, så ja. Är man vuxen, nej. Helt enkelt nej! Skärpning people!! 




Kommentarer
Tess säger:

-2014 är vårat år canim <3 Snaaaaart!

Och ja, när det gäller den där gruppen. Big fat NEJ, haha.

2014-01-26 | 11:54:46
Bloggadress: http://nattstad.se/tessfeliice

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback