Jan. 28, 2014

Pojkarna levererade med 2 - 1 igår, vilket resulterade i att vi nu har 10 poäng mer än GS. Lovely! 

Igår gjorde jag mitt nya jobb offentligt på Instagram. Jag har vetat om det en vecka nu, men har lixom inte riktigt fattat det än. Har dom verkligen valt mig? Som min fina vän sa; erkänn att du fnissar till och får fjärilar i magen när du tänker på det. Och ja, det får jag. Varje gång. Även om jag idag har tvivlat lite på mig själv, har jag gett mig ut på för djupt vatten? Det här har jag velat så länge nu att när jag plötsligt har det, så skräms det. Men det kommer gå bra. "The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.." 




Kommentarer
Tess säger:

Det kommer gå finemang hjärtat. ❤️❤️

2014-01-29 | 07:41:59
Bloggadress: http://nattstad.se/tessfeliice
Johanna säger:

Du kommer utan tvekan klara detta galant!!❤

2014-01-30 | 00:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback