Mars. 03, 2014 - Kopparberg

Klockan passerar 8 på morgonen. Tack vare en huvudvärk från helvetet som kickade in strax innan lunch igår så kunde jag inte ta mig upp ur sängen förräns närmare 20.00 på kvällen. Vilket resulterade i att jag inte sovit en blund inatt. Så istället har jag betat av en hel del Supernatural, jag har försökt få fram en live-sändning av Oscarsgalan utan framgång och jag har bakat. En blåbärspaj, en banankaka, en matlimpa och frukostbullar. Hela huset luktar nybakat, nom nom. Mamma kom ned vid 5 snåret och tyckte jag var knäpp som stod där och rullade bullar. Men alla bagare är väl uppe den tiden..? ;) 

Nu ligger jag i sängen, funderar på om det är värt att sova några timmar eller om jag ska hålla ut tills ikväll. I-landsproblem i Kopparberg.. 

Kommentarer
Sofiya säger:

Haha bagaren Fanny! 😄😄

2014-03-03 | 21:26:00
Bloggadress: http://nattstad.se/Sofiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback