Mars. 05, 2014 - Kopparberg

Idag är en sån där dag som egentligen inte borde finnas. Där tankarna vandrar alldeles för långt bort, och klumpen i magen växer och växer. Hjärtat gör ont, och alla dessa "varför" gör att hjärnan längtar efter svar. Bakom ögonen trycker tårar som vill ut. Jag försöker få dom att torka ut. Att inte falla ned för min kind. Det är inte värt det, han är inte värd det. 

Jag gör mitt bästa med att tänka positivt. "Happiness is a state of mind". Jag fick ett mail nyss som gjorde mig glad. Varje gång det ordet ploppar upp med mitt namn bredvid, bubblar det i magen och jag tror inte riktigt det är sant.. "Team Leader; Fanny Mattsson" Fast va? Vem? Jag?! Menar dom verkligen mig? Lilla Fanny från Krylbo som för ett par år sedan var nära att svimma i skolan under redovisningar så hon bara behövde göra det för läraren. Ibland känns det som att det var igår. På nåt sätt tog jag mig över det, och vart Reseledare. Men om 18 dagar är jag inte längre Reseledare. Då är jag Team Leader för Nazar Nordic Ab. Galet! Helt galet! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback