Nov. 25, 2014 - Avesta

I Torsdags kväll skickade jag in en jobbansökan. Fredag morgon fick jag samtal om en intervju. Igår morse hade jag intervjun och ca 1 h efter intervjuns slut fick jag ett jobberbjudande. Imorgon skriver jag kontrakt och kör mitt första arbetspass. Det känns bra. Jag är laddad och har en bra känsla över att spendera lite tid i Sverige. Och om 6 dagar flyttar jag hem till Rebecca. Jag flyttar hem, helt enkelt. 

Idag fyller mosters lilla hjärta år. Elliot blir 6 år - vart tog den tiden vägen? Jag är så stolt över att vara moster till just dig. Älskade, vackra, underbara barn. Du är så fantastisk på alla sätt, och jag hoppas du vet att min kärlek till dig har inget slut. 

Jag var in på ett café och köpte en tårtbit. En bit rosa prinsesstårta. Så köpte jag även ett kort, en ängel och ett ljus format som ett hjärta och åkte till Frida. Man ska få tårta på födelsedagar, även om det är en rosa tårta. 




Kommentarer
Johanna säger:

<3 <3 <3

2014-11-26 | 23:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback