Juli. 19, 2015 - Stockholm

Söndag. Jag sitter i soffan och ser på Supernatural. Hade tänkt göra ganska många saker idag, men så kände jag att en hel dag hemma i soffan framför tvn är vad jag behöver. Imorgon är det Måndag igen, ny vecka, nya tag. Så idag blir det chill. Eller ja.. Jag har gjort matlådor för hela veckan och städat mitt rum. Så lite har jag fått gjort iaf.

Hur som, natten i Oslo var grym. Jag har så fina människor runt omkring mig, jag blir lika varm i hjärtat varje gång jag tänker på det. Ni gör mig så lycklig!

Förra helgen kom Hanne hit. Vi drack vin, kikade på djur på Skansen, dansade på Harem Night, lagade mat och såg på skräckfilmer. En riktigt bra helg var det.

Tiden flyger iväg, och det är inte lång tid kvar tills att jag har semester. Det ska bli skönt att komma iväg en sväng, äta god mat och träffa människor som ligger mig varmt om hjärtat.

Fick även för mig att dra iväg en tur i September, så sagt och gjort så bokade jag en resa igår. Ibland behöver man vara lite impulsiv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback